סודות של חסד – מסע בין אנשים טובים
23 באפריל 2012 – 14:50 | אין תגובות

לקראת החגים הטלפונים הניידים מוצפים בבקשות תרומה לנזקקים. יש מאיתנו שנענים ויש שדוחים את הבקשה. אמצעי התקשורת מדווחים בהרחבה על פעילות ההתרמה וההתנדבות של עמותות וארגוני צדקה וחסד. ברשתות השיווק מציעים ללקוחות לתרום מוצרי יסוד …

קרא עוד »
ספרות

סופרים

ביקורת ספרות

ספרי ילדים

ספרים מומלצים

ראשי » ספרות, ספרים, ספרים ברשת

איך קונים ספרים באינטרנט? השוואה בין חנויות מקוונות

פורסם על ידי admin ב 26 באפריל 2010 – 9:369 תגובות

איך קונים ספרים ברשת?

כיום כבר ברור לכולם (ואם עוד לא ברור לכם אז הגיע הזמן), שספרים בשפות זרות קונים באינטרנט. לפניכם השוואה בין שלוש חנויות הספרים המקוונות הגדולות והטובות ברשת.

הקהל ככוח צרכני

כאשר אנו קונים כל מוצר, ואפילו הוא ספר, אנחנו חייבים לשאול: מאיפה הוא הגיע אלינו, ומי גוזר את הקופון עליו. אנחנו חייבים להפוך לצרכנים מודעים… תכף תבינו למה.

למה לקנות ספרים ברשת?

התשובה פשוטה: מבחר ומחיר. כיום, בעידן המודרני, אנו חשופים למליונים ואף למיליארדים של ספרים בשפות שונות. לצד המבחר, שרק קצה קצהו מגיע לישראל בתור ספרות מתורגמת עומד נתון שאי אפשר ואסור להתעלם ממנו: המחיר.

כאשר אנחנו מעוניינים בספר, אנחנו הרבה פחות מתעניינים במותג – כלומר באיזו חנות קנינו אותו וממי נקבל סימניה בחינם. אנחנו רוצים את הספרים הטובים ביותר במחירים הנמוכים ביותר.

חנות מקוונת יכולה להרשות זאת לעמה מכיוון שהעלויות שלה נמוכות (בתור התחלה – אין תשלום שכר דירה!) ולכן הצרכנים אינם נדרשים להשלים זאת בעצמם.

האקולוגית והחברתית:
BetterWorldBooks

מציעה מגוון אדיר של ספרים, כאשר המוטו שלה הינו מוטו חברתי: באמצעות הכסף שאתם משקיעים בספרים, החברה משקיעה בהבאת אפשרות הקריאה אל מדינות עולם שלישי.

ניתן לקנות ספרים חדשים וכן ספרים משומשים בכל מיני דרגות שימוש, וניתן להציע את ספריכם בכיכר השוק. הספרים מגיעים מאנשים פרטיים, עזבונות וספריות, נאספים במשרדי החברה ומופצים משם לשאר העולם.

מחיר הספרים הינו זול, כאשר על משלוח בתוך ארה"ב המשלוח חינם, ומחוצה לארה"ב (כולל ישראל), המחיר הינו 3.97$ לפריט.

ניתן להוסיף 0.15$ למשלוח כולו, על מנת לקבל משלוח דל בפחמן. זה משהו קטן ומקסים שאני לא יכולה לוותר עליו.

שירות הלקוחות נפלא ואף אפשר לקנות ספר במתנה למישהו אחר (תאמינו או לא, אבל את הרעיון הזה אני נתתי להם…).

המפורסמת: Amazon

את אמזון כולנו כבר הכרנו לפני שנים, כענקית הספרים אשר ממנה אפשר להזמין כל דבר כמעט שמישהו הוציא תחת ידו. המחירים זהים לשאר החנויות, כאשר משלוח לישראל אינו זול כמו שתי החנויות האחרות, וכשחושבים על זה, אם אמזון כל כך גדולים, למה הם צריכים אותנו? למה שלא ננתב את הכוח הצרכני שלנו למטרות נעלות יותר? המשיכו לקרוא על החנות הבאה והשאירו את אמזון לדינוזאורים.

מחירים בינוניים, משלוח יקר יחסית. ניתן לשלוח ספרים במתנה.

המהנה: Book Depository

החנות המקוונת Book Depository מזכירה במבנה האתר את BetterWorlBooks, כלומר נוחה וקלה להתמצאות ועם שירות לקוחות מצויין.

החנות נוחה לגלישה ולהמצאות, ובנוסף אתם יכולים להרגיש אחד מהחבר'ה כאשר אתם מביטים במפה האינטראקטיבית ולהבין שמדובר בתמונה גדולה הרבה יותר: מה אחינו בעולם קונים ומה הם קוראים. אתם חייבים להביט: http://www.bookdepository.co.uk/live

המשלוח מהחנות לישראל ולכל העולם הוא חינמי, אך מחירי הספרים יקר יותר.

סיכום:

בכל חנות מקוונת תוכלו לרכוש את הספרים באמצעות כרטיס אשראי הפתוח לקנייה בחו"ל, וכן תוכלו להצטרף למועדון החברים ולקבל מהם חדשות ועדכונים לכתובת המייל.

עבור סל פריטים של שלושה ספרים חדשים זהים, באותה הוצאה לאור ואיכות הדפסה, התוצאות היו כמעט זהות: כל סל קניות עלה כ-58$ עם 2$ לכאן או לכאן.

את הסקר הזה אני עורכת כל פעם לפני קנייה מרוכזת, ומגלה שכאשר המחירים זהים (והם אכן כך), אני מעדיפה לקנות אותם באתר BetterWorldBooks וכך להרגיש שאני צרכנית עם מודעות חברתית וסביבתית.

אתם מוזמנים להוסיף את חוויותיכם מהקניה כאן, למקרה ששכחתי משהו.

אתר בקבוק שמח להגיש לכם מידע זה – הכל על ספרות וספרים.

9 תגובות »

השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>